niedziela, 6 lipca 2014

Snapshots of the Week (6)

U mnie ostatnio spory galimatias -
przyjechała mama,
przygotowujemy jedzenie na chrzciny, które już za tydzień
i kładą się schody, więc mam sporo sprzątania...

Dzisiaj zapraszam na przegląd zdjęć z minionych dni ;)


* * * * * * * * * * * *

Koniec pierwszego roku w przedszkolu i mnóstwo prac Klaudii na pamiątkę ;)


* * * * * * * * * * * *


Jest mamusia - jest pyszne jedzonko :D



* * * * * * * * * * * *
Przyjechały schody -
nic wcześniej nie widziałam, nawet koloru,
wszystko zamawiane w ciemno i do tego mąż sam kładzie -
WIELKA improwizacja ;)



* * * * * * * * * * * *

Improwizacji ciąg dalszy ;)



* * * * * * * * * * * *
 
Kulamy się :)



* * * * * * * * * * * *
 
Własny chlebek + własne powidła - MNIAM!



* * * * * * * * * * * *

Nie nie nie,
to zdecydowanie nie mój smak...
ale pomysł fajny ;)



* * * * * * * * * * * *

Pucu pucu



* * * * * * * * * * * *

Moje ostatnie odkrycie - UWIELBIAM!


* * * * * * * * * * * *

Połowa sukcesu - dobrze ułożony i spisany plan działania!
Gdy coś planuję, lodówka zawsze zamienia się w moje małe centrum dowodzenia.
Dzisiaj zawisł plan przygotowywania uroczystego obiadu z okazji chrztu Liwii.




* * * * * * * * * * * *

Nieproszony gość.
Co najgorsze siedział w garażu pod drzwiami do domu!! 



Udanego tygodnia Wam życzę ;)

Pozdrawiam!

XOXO
Ola


3 komentarze:

  1. Kochana chrzciny będą na pewno udane!!!!! zdrówka Wam życzę i trzymam kciuki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Charlotte za miłe słowo :) W wolnej chwili zajrzę i do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)