poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Snapshots of the Week (8)

U mnie ostatnio same Snapshot-y i na dodatek mam coś problem z ich systematycznością...
Wszystko przez brak czasu, aby spokojnie zasiąść przed komputerem i napisać jakiś konkretny post.
Wrzucenie kilku fotek nie wymaga dużo pracy,
więc obecnie jest to dla mnie najlepsza forma pojawiania się tutaj co jakiś czas ;)

Tak naprawdę ostatnio chyba wolę sprzątanie i ogarnianie domu oraz spędzanie czasu z rodziną,
a wieczorami tak już padam na nos, że nie mam nawet sił włączyć komputer...

Muszę się pochwalić - mamy za sobą pierwszą noc na piętrze! :D
Myślałam, że nigdy się już tego nie doczekam ;)

Mimo to jest jeszcze kilka drobnych rzeczy do skończenia:
garderoby, jakieś listwy, listewki, gniazdka, położenie struktury nad schodami
(i jeszcze nie wiemy jak to zrobić...).
Wszystko jednak stoi, bo mąż wyjechał służbowo na tydzień mimo iż jest na urlopie ;/
Taka ładna pogoda, a ja z dziewczynami muszę siedzieć w domu...
Ale może za tydzień uda nam się wyjechać nad morze -
chyba z 10 lat nie byłam nad Bałtykiem i strasznie chce mi się już tam pojechać!


* * * * * * * * * * * *

Oprócz zajmowania się domem i rodziną robię zapasy na zimę.



* * * * * * * * * * * *

Maliny zasypane i sok na choroby zimą też będzie :)



* * * * * * * * * * * *

Pietruszka do zamrażarki to również obowiązkowa rzecz do zrobienia.



* * * * * * * * * * * *

Mały MAKEOVER łóżka dla Klaudii ;)



* * * * * * * * * * * *

Składanie regałów do późnych godzin nocnych...



* * * * * * * * * * * *

...aby na drugi dzień móc rysować już we własnym pokoju :)


* * * * * * * * * * * *

Liwia również doczekała się swojego kącika ;)



* * * * * * * * * * * *

Kolejna PYCHOTA dla ochłody.



* * * * * * * * * * * *

U nas sezon na sałatkę grecką w pełni.



* * * * * * * * * * * *

Była rocznica, więc były kwiatki i coś na osłodę :)



* * * * * * * * * * * *

Kolejna piękność jedzie ze mną do domu <3



* * * * * * * * * * * *

Oby w łazience było jej dobrze.



* * * * * * * * * * * *

Nie stołujemy się na mieście zbyt często, ale to bardzo lubimy ;)



Pozdrawiam wszystkich serdecznie! :)

XOXO
Ola

3 komentarze:

  1. też zaczęłam już mrozić pietruszkę. To jedyne co magazynuję w zamrażarce ;) Po przetworów jestem lewa, ale z drugiej strony, nigdy się nie przykładałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez jakos specjalnie nie szaleje z przetworami, ale ogorki czy przeciery z pomidorow sa mega proste w przygotowaniu,wiec cos tam zawsze zrobie :)

      Usuń
  2. wanna cudownie zabudowana!!!!! a córka juz taka duża!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)