poniedziałek, 13 stycznia 2014

Mama wraca do formy!

No to zaczynam! 
Wreszcie! 
Powiem Wam, że na ten moment czekałam całą ciążę
i okres dochodzenia do siebie po porodzie.

Jestem rok do tyłu bo dokładnie od stycznia, ale 2013 r miałam wziąć się za siebie,
jednak gdy dowiedziałam się o ciąży musiałam zmienić swoje plany.

Cieszę się, że teraz mogę już zacząć :)


Po 4 latach (OMG to już tyle czasu??) przerwy w ćwiczeniach,
zamierzam znów stać się bardziej aktywną fizycznie osobą.
Przed pierwszą ciążą regularnie uczęszczałam na zajęcia fitness i ćwiczyłam w domu.
Później przy Klaudii nie było czasu, może chęci, sił,
aby na nowo zacząć ćwiczyć.

Ale to już było.
Teraz jest MEGA mobilizacja, energia i chęć działania! :)


Z nowym rokiem mam postanowienie i ambitny plan 
powrotu to formy sprzed dwóch ciąż,
które niestety gdy patrzę na swoje ciało nie dają o sobie zapomnieć.


Ostatnio trafiłam na pewien artykuł w Newsweek-u, a w nim na zdanie:
 
"Badacze zauważyli (...), że kobiety opisujące zmagania z otyłością 
osiągnęły lepsze rezultaty niż te, które tylko o tym opowiadały."

Dlatego postanowiłam, że i ja będę pisać o swoich zmaganiach i efektach.
Wstępnie miałam robić to tylko dla siebie, 
jednak myślałam, myślałam i doszłam do wniosku, 
że skoro mam gdzie, to zrobię to też tu, na forum ;)

Niech to będzie dla mnie dodatkowa motywacja do działania
i mam nadzieję, że motywacja dla innych. 

Następnym razem podzielę się tym z czym zaczynam, co zamierzam osiągnąć i jak.

(Uff zrobiłam to i nie ma już odwrotu ;))

Pozdrawiam i do następnego!
 
XOXO
Ola

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz ;)