środa, 11 czerwca 2014

Woda ze smakiem

 Truskawek u nas coraz więcej. 
Codziennie serwujemy sobie koktajle lub wyjadamy je tak po prostu z miski.
Robię z nich również wodę owocową.

Jeśli jeszcze nie piliście/robiliście takiej to koniecznie musicie spróbować.

To świetny sposób na urozmaicenie smaku samej wody
oraz wzbogacenie jej w witaminy i minerały.


A zrobienie jej jest bardzo proste.

Na litrowy słoik zużyłam:
6 truskawek
pół cytryny
duża garść listków świeżej mięty

Truskawki pokroiłam w plasterki, cytrynę sparzyłam i również pokroiłam w plastry. 
Wszystko, wraz z miętą, włożyłam do słoika i zalałam wodą mineralną. 
Odstawiłam do lodówki na ok 12 godzin 
(można krócej, ale im dłużej poczekamy tym smak będzie intensywniejszy).
Gotowe :)

Taka woda nie tylko wspaniale smakuje, 
ale i przepięknie wygląda ;)



Po leżakowaniu w lodówce nabiera też ładnego koloru dzięki truskawkom ;)



Ja czasami wolę słodszą wersję.
Wtedy dodaję odrobinę syropu z agawy
i mam już naprawdę przepyszny napój!


Polecam i życzę smacznego :)


Pozdrawiam
XOXO
Ola

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz ;)