poniedziałek, 30 września 2013

Minky + sówki = ♥

Ostatni tydzień był już zdecydowanie spokojniejszy i mniej pracowity. 
Wszystko do powitania naszej Małej gotowe, więc wreszcie mogłam się zrelaksować 
przy maszynie do szycia.


Od jakiegoś czasu wzdycham do dwustronnego kocyka z polaru minky ;)  
Do tego motyw sówek, który urzekł mnie dość niedawno
 i idealny dla mnie kocyk gotowy ;)


Nie mogłam nie spróbować uszyć go sama, 
zwłaszcza, że ostatni prezent do Mikołaja czyli maszyna do szycia zobowiązuje ;)


No i w miniony tydzień szyłam....



...szyłam...



... i uszyłam ;)

Nie jest idealny, ale jak na mój drugi własnoręcznie zrobiony projekt w życiu
z efektu końcowego jestem nawet zadowolona ;P



Chciałam, aby kocyk był na wiosenno-letnio-jesienne dni oraz do korzystania w domu, 
dlatego zrezygnowałam z dodatkowego ocieplenia między tkaninami.


Tkaniny jakie użyłam:
polar Minky w kolorze Raspberry
bawełna Michael Miller, wzór ZOO


Teraz nie dziwię się, że ostatnio jest taki szał na minky, bo tkanina jest niezwykle przyjemna w dotyku.
Polecam! :)


Udanego tygodnia :)

xoxo
Ola

14 komentarzy:

  1. Śliczny ten kocyk! Sama bym chciała:)
    Ja też średnio do czytnika podchodziłam,ale wygodny jest baaardzo. No i jak sobie pomyślę teraz o kolejnej przeprowadzce i tym ile już mam książek.Gdyby jeszcze doszły te co mam w czytniku to już nie wiem,mój Ł. by mnie chyba zamordował ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki ;) Moj maz taz juz jakos na mnie dziwnie patrzy gdy przychodze do domu z kolejna ksiazka ;)

      Usuń
  2. Ola, sama chciałabym taki kocyk! Jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszło!! ja jakiś czas temu robiłam piknikowy patchwork również z motywem sowy- uwielbiam :)

    pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kocyk muszę taki sprawić mojemu maluszkowi, aby w zimowe wieczory było mu cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Polar minky polecam, maluszkowi na pewno będzie cieplutko :) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Hej śliczny ten kocyk :) czy możesz podać info gdzie kupowałaś minky? jakieś sprawdzone miejsce? dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :) Minky kupilam na Allegro. Nie mam jakos specjalnie sprawdzonego miejsca ale co do towaru i sprzedawcy nie mam zadnych zastrzezen. Jak bede na komputerze to podesle link do jego aukcji. Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Oto link do aukcji z minky :)
      http://allegro.pl/tkanina-minky-raspberry-76x100cm-f-1615a-i3682354062.html

      Usuń
    3. dziękuje bardzo :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz ;)